Digital influencerzy wspierają akcję firmy Wawel "Serce rośnie"
Wawel rusza z akcją digitalową, wspierającą drugą edycją CSR-owej akcji "Serce rośnie". Do współpracy zaproszono youtuberów z kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom z ekipą Fantasy i Billie Sparrow.
Akcję zaplanowano do końca listopada. W ramach współpracy z marką, o idei pomagania opowiadają na swoich kanałach zaproszeni youtuberzy.
Program stanowi integralną część platformy komunikacyjnej marki Wawel „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
Aby wziąć zaś udział w "Serce rośnie", należy kupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i wprowadzić kody z opakowań lub paragony w przypadku zakupów produktów na wagę, na stronie programu. Środki zebrane w czasie akcji zostaną przeznaczone na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości”, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.
Dołącz do dyskusji: Digital influencerzy wspierają akcję firmy Wawel "Serce rośnie"