Wawel reklamuje Michałki w nowych smakach
W telewizji rusza kampania reklamowa nowych wersji smakowych Michałków (Wawel SA). Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Shots, PanMedia Western i TBWA PR.
W startującej właśnie kampanii Michałków firmy Wawel reklamowane są ich dwa nowe smaki: pomarańczowy i kawowy. W akcji wykorzystywane są dwa spoty. Pierwszy pokazuje osoby wywodzące się z różnych miejsc, które łączy ochota na sięgnięcie po te cukierki. Drugi jest oparty na ujęciach beauty-shotowych Michałków.
Reklamy do marca będą emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Polska Shots w Alvernia Studios pod Krakowem, a wyreżyserował Andrzej Sawczuk. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western, a działania public relations prowadzi agencja TBWA PR.
Kampania Michałków to początek współpracy Wawelu z Demo Effective Launching, podjętej w wyniku przetargu rozstrzygniętego w październiku ub.r. Ogółem agencja przygotuje dla firmy 6 reklam, które wyemitowane zostaną w kolejnych miesiącach br.
Dołącz do dyskusji: Wawel reklamuje Michałki w nowych smakach