"W toalecie zawsze w duecie" hasłem kampanii Velvet
Wystartowała kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet. Jej autorem jest agencja Communication Unlimited.
W reklamie „Velvet w toalecie zawsze w duecie” widzimy zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. Choć dziś tego typu toaleta uznawana jest za relikt przeszłości, to jednak wszyscy wiemy, co to za miejsce.
- Z pewnością wyzwaniem było stworzenie takiej koncepcji, której przekaz dotrze do jak najszerszej grupy odbiorców w różnym wieku. Stąd poszukiwania uniwersalnego i wyrazistego motywu komunikacji. Kampania ma również charakter edukacyjny, ponieważ Velvet, jako lider w swojej kategorii produktowej, zmienia nawyki konsumenckie – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, account director i partner w agencji Communication Unlimited, odpowiedzialnej za kampanię.
W kampanii „Velvet w toalecie zawsze w duecie” nawiązano również do „toaletowych wyznań i sekretów” zdobiących zazwyczaj ściany toalet.
Najnowsza kampania Velvet ruszyła 4 maja i jest obecna w digitalu, w najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestylowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i Tik Tok).
Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: "W toalecie zawsze w duecie" hasłem kampanii Velvet