SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

26 edycji Vogue’a z całego świata z wrześniowym numerem "Vogue Hope"

Wrześniowy numer "Vogue'a" ukaże się jako wydanie specjalne "Hope". To efekt globalnej współpracy 26 światowych edycji, które po raz pierwszy od 128 lat istnienia pisma jednoczą się wokół jednego tematu nadziei wobec zmian zachodzących na świecie.

Pierwsze globalne wydanie „Vogue Hope” zostało ogłoszone przez Condé Nast w związku z współpracą w ramach globalnej kampanii Vogue Values z 2019 roku i wspólnej deklaracji w sprawie zasad i wartości, podpisanej przez wszystkich redaktorów naczelnych „Vogue’a”.

W ramach projektu wszyscy redaktorzy poszczególnych wydań przyczynili się do stworzenia portfolio - dostarczając zdjęcia, obrazy i reportaże i na tej podstawie powstało jedno, światowe wydanie.

- Wydanie „Vogue Hope” to pierwsza okazja, by redaktorzy naczelni wszystkich wydań pracowali ramię w ramię. Zaangażowaliśmy się wszyscy, z Anną Wintour i Edwardem Enninfulem na czele. W tych wyjątkowych czasach wymiana myśli i twórcza współpraca wewnątrz międzynarodowej społeczności Vogue dodała nam siły i inspiracji, a także pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał i dziedzictwo globalnej marki - komentuje Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska”.

Do globalnego wydania Niedenthal wybrał powyższe zdjęcie, które ukaże się na łamach wrześniowego numeru. Swoją decyzję uzasadnia: - Polska obecnie jest pogrążona w chaosie. Moja nadzieja dla naszego kraju - jak również naszej planety - tkwi w młodzieży, w cudownych młodych ludziach, których spotykam na co dzień i którzy pragną udowodnić, że wiedzą równie dobrze, jeśli nie lepiej od nas, co jest najlepsze. Jestem pod wrażeniem ich dojrzałości i optymizmu, a także cech, które dla nich są naturalne, a brakuje ich często starszym pokoleniom: otwartości, odpowiedzialności, empatii. Vogue Polska wybrał tę właśnie grupę studentów ze względu na ich zróżnicowane pochodzenie i wspólną pasję - uczynienie świata lepszym miejscem. Wierzę, że dzięki nim tak właśnie się stanie - stwierdza.

Na zdjęciu znaleźli się: Paulina Walkiewicz, Marysia Jagodzińska, Maks Świrski, Aleksandra Pawelczyk, Maciej Bisiorek, Jagna Chrulska, w rzędzie poniżej od lewej Alija Magomadowa, Marta Lipska, Tetiana Oprysko i Knadżu Skopiec z Zespołu Szkół Bednarska. Wykonał je Marcin Kempski.

Wydanie o problemach współczesnego świata

Wydanie specjalne ma zwrócić uwagę na problemy z którymi zmaga się świat w 2020 roku, jak globalna pandemia, skutki kryzysu klimatycznego czy protesty w ramach ruchu Black Lives Matter, potępiając brutalność policji i systemowy rasizm.

Wrześniowy numer zawiera też treści lokalne, które mają pokazać młode wschodzące talenty, mające pozytywny wpływ na przyszłość branży modowej, historie wielu projektantów, aktywistów i pisarzy.

- Obecnie świat stoi w obliczu poważnych zmian i z tego właśnie powodu zdecydowaliśmy się stworzyć jedno światowe wydanie Vogue'a, aby przemówić wspólnym głosem i zjednoczyć miliony czytelników na całym świecie, opowiadając im prawdziwe historie za pomocą zdjęć i obrazów - komentuje Jamie Jouning, dyrektor ds. klientów w Condé Nast.
 
„Vogue Hope” stanowi portfolio reportaży i tekstów zawierające oryginalne zdjęcia wybrane przez redaktorów naczelnych, opublikowane jako 26 edycji w 19 językach. Dodatkowo to także treści multimedialnej, które znajdą się nie tylko w wydaniach papierowych, ale też na stronach internetowych i w mediach społecznościowych marki.

Wydania „Vogue Hope” będzie można kupić od sierpnia do połowy września. Od 7 sierpnia dostępne jest wydanie brytyjskie, polskie trafi do sprzedaży 3 września, a pierwsze materiały związane z Vogue Hope pojawią się od 3 sierpnia na Vogue.pl. W Polsce wydawcą tytułu jest spółka Visteria.

Dołącz do dyskusji: 26 edycji Vogue’a z całego świata z wrześniowym numerem "Vogue Hope"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonim
"[...] potępiając brutalność policji i systemowy rasizm".

Dobre sobie. Brutalność policji wynika z idiotycznych zamieszek jakie powstały przez demonstracje na rzecz ruchu Black Lives Matter. Rasizm systemowy? Zdecydowana większość ilość zabójstw na ciemnoskórych podejrzanych w USA została popełniona przez ciemnoskórych policjantów. Jak wskazują badania, biali policjanci zwyczajnie boją się o utratę pracy przez nieumyślną interwencję. To dopiero prawdziwy rasizm systemowy :)
0 0
odpowiedź
User
no nic
mało przekonująca próba dotarcia do pokolenia Z. niestety pokolenie Z ma smartfony i TikToka, a marka "vogue" zawsze będzie się kojarzyć z konsumpcjonizmem i wykluczeniem, bo na tym opierała się przez wiele lat.
0 0
odpowiedź
User
uuuu
będzie Cannes Lion?
0 0
odpowiedź