Vizeum przejął od Mindshare obsługę MetLife
Dom mediowy Vizeum (należący do Dentsu Aegis Network Polska) wygrał przetarg na obsługę mediową towarzystwa ubezpieczeniowego MetLife. Poprzednio zajmował się tym Mindshare Polska.
Przetarg koordynowała firma audytorska Media Strategy. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników firma nie podaje.
Vizeum zajmie się obsługą mediową MetLife od marca br. Będzie odpowiedzialny za działania strategiczne, planowanie i zakup mediów oraz działania performance. Terminu, na jaki zawarto umowę o współpracy, nie ujawniono.
Dotychczas obsługą mediową MetLife zajmował się Mindshare Polska, który utrzymał jego obsługę we wrześniu ub.r.
MetLife jedną z ostatnich kampanii reklamowych przeprowadził jesienią ub.r. Promowano w niej ofertę ochronno-inwestycyjną MetLife Invest (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Vizeum przejął od Mindshare obsługę MetLife