Visa reklamuje się z nowym hasłem „zawsze, wszędzie” (wideo)
Zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Visa Europe promująca nową identyfikację wizualną i hasło główne firmy - „Visa zawsze, wszędzie”. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Poland i MEC.
W nowej identyfikacji graficznej Visa pojawiły się elementy obracające się wokół logo marki, co ma odzwierciedlać obecność firmy w samym centrum systemu płatniczego. Hasło główne „Visa zawsze, wszędzie” (ang. „Visa always on”) ma natomiast podkreślać, że Visa zapewnia swoim użytkownikom wygodne, bezpieczne płatności w każdym miejscu.
W ruszającej właśnie kampanii 60-sekundowy spot wizerunkowy przedstawia zwyczajny dzień, podczas którego każdy sprzedawca w pewnym momencie staje się także kupującym, korzystając z systemu płatniczego Visa Europe. Natomiast krótsze reklamy prezentują jego różne elementy, m.in. płatności internetowe i zbliżeniowe.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa jest prowadzona od 19 czerwca. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne, m.in. Polsat, TVP1, TVP2, Polsat News, TVN24, TVP Sport) oraz internet (dekstopowe i mobilne wersje portali YouTube.com, Onet.pl, Wp.pl czy Gazeta.pl, aktywności na Twitterze).
Za strategię i kreacją kampanii oraz produkcją zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, a zakupem mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Visa reklamuje się z nowym hasłem „zawsze, wszędzie” (wideo)