Visa promuje płatności zbliżeniowe kartą i mobilne
Wystartowała kampania reklamowa, w której Visa zachęca do płatności zbliżeniowych. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Starcom i Liquid Thread.
Przygotowane na potrzeby akcji spoty telewizyjne, posty w mediach społecznościowych oraz reklamy zewnętrzne DOOH pokazują, że płacąc Visa konsumenci mogą mieć dostęp do swoich pieniędzy zawsze i wszędzie. Nawet w sytuacjach, gdy nie mają przy sobie portfela, niezależnie od kwoty transakcji.
- W nowej kampanii chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo Visa. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy - także tych drobnych - nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też nasz czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty - mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing, Central Eastern Europe w Visa.
Ogólnopolska kampania potrwa do 27 października.
Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi IS.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a agencja Liquid Thread opracowała materiały wykorzystywane w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Visa promuje płatności zbliżeniowe kartą i mobilne