SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Visa promuje płatności zbliżeniowe kartą i mobilne

Wystartowała kampania reklamowa, w której Visa zachęca do płatności zbliżeniowych. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Starcom i Liquid Thread.

Przygotowane na potrzeby akcji spoty telewizyjne, posty w mediach społecznościowych oraz reklamy zewnętrzne DOOH pokazują, że płacąc Visa konsumenci mogą mieć dostęp do swoich pieniędzy zawsze i wszędzie. Nawet w sytuacjach, gdy nie mają przy sobie portfela, niezależnie od kwoty transakcji.

- W nowej kampanii chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo Visa. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy - także tych drobnych - nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też nasz czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty - mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing, Central Eastern Europe w Visa.

Ogólnopolska kampania potrwa do 27 października.

Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi IS.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a agencja Liquid Thread opracowała materiały wykorzystywane w mediach społecznościowych. 

Dołącz do dyskusji: Visa promuje płatności zbliżeniowe kartą i mobilne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a ja swoje
ale i tak gotówka to podstawa, bez niej ani rusz!, płatności gotówką to bezprecedensowa niezależność
odpowiedź