Visa Europe wybiera agencję do globalnej obsługi reklamowej
Visa Europe ogłosiła przetarg na globalną obsługę reklamową związaną ze sponsorowaniem przez firmę igrzysk olimpijskich w 2016 roku.
Brief rozesłany do agencji dotyczy przygotowania kampanii reklamowej tej marki związanej ze sponsorowaniem przyszłorocznych igrzysk olimpijskich.
Visa regularnie wybiera agencje reklamowe do obsługi reklamowej kampanii związanych z jej zaangażowaniem w sponsoring wydarzeń sportowych, takich jak olimpiady i mistrzostwa świata.
Mimo że przetarg prowadzi Visa Europe, ma on charakter globalny. Oznacza to, że agencje pracujące dla Visa Inc mogą zostać do niego zaproszone, ponieważ obie spółki są od siebie prawnie niezależne.
Pozycja agencji Saatchi&Saatchi, która zajmuje się obsługą reklamową paneuropejskiego budżetu Visa Europe, jest niezagrożona w związku z rozpoczętym przetargiem.
Dołącz do dyskusji: Visa Europe wybiera agencję do globalnej obsługi reklamowej