Viralowa promocja Commercial Union w internecie (wideo)
Commercial Union zakończył w internecie wizerunkową kampanię reklamową. W ramach akcji viralowe filmiki zachęcały młodych ludzi do samodzielnego wybierania funduszy emerytalnych.
Prowadzona w internecie kampania wirusowa Commercial Union towarzyszyła standardowej akcji reklamowej pod hasłem "Nie daj się wylosować". Firma zachęcała młodych ludzi do samodzielnego wybierania funduszy emerytalnych, pokazując zabawny przykład negatywny: starszego mężczyznę marzącego o luksusowej emeryturze.
Drugi filmik viralowy był utrzymany w konwencji trailera kinowego promującego thriller z Marzeną Losującą w roli głównej. Przekaz w tym przypadku opierał się na niechęci młodych osób do biurokratycznych procedur i skostniałych instytucji, informując o znaczeniu daty 10 stycznia 2009 roku. Jednocześnie filmik zachęcał do odwiedzenia strony www.10stycznia2009.pl, na której bohaterka opisywała w swoim blogu, jak steruje losem przyszłych emerytów
Kreacją i prowadzeniem kampanii trwającej od początku grudnia ubiegłego roku do połowy stycznia zajęła się agencja marketingu szeptanego Harder&Harder. Filmiki na potrzeby akcji zrealizowało Tofi Productions, a media zakupił internetowy dom mediowy ACR.
Dołącz do dyskusji: Viralowa promocja Commercial Union w internecie (wideo)