SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Viaplay za darmo do 9 stycznia w promocji UPC

Operator kablowy UPC Polska przygotował świąteczną promocję dla swoich abonentów. Do 9 stycznia 2022 roku mogą bezpłatnie korzystać z oferty platformy streamingowej Viaplay. Oferta dotyczy też klientów, którzy wykupują w sieci kablowej tylko pakiet internetowy.

Aby skorzystać z promocji, trzeba zalogować się w serwisie „Moje UPC”. Aktywacja Viaplay jest bezpłatna i trwa 15 minut. Abonent otrzymuje dane, które będą konieczne do skorzystania z promocji. Po 9 stycznia usługa zostanie odłączona. Chyba, że abonent UPC Polska będzie dalej chciał korzystać z usług platformy należącej do skandynawskiej NENT Group.

Ze świątecznej oferty mogą skorzystać nie tylko posiadacze pakietów telewizyjnych UPC Polska, ale także osoby wykupujące sam dostęp do internetu u tego operatora. Z usług UPC Polska korzysta ponad 1,535 mln osób. Oznacza to więc, że z darmowego dostępu do Viaplay może skorzystać kilka milionów osób mieszkających w tych samych gospodarstwach domowych.

Koniec darmowego testowania Viaplay

Niedawno informowaliśmy, że Viaplay zrezygnował z promocji, dzięki której nowi użytkownicy mogli przetestować ofertę tej platformy przez miesiąc za darmo. - Promocja, w której nowi użytkownicy mieli możliwość przetestowania Viaplay przez 30 dni za darmo właśnie się zakończyła. Platforma pojawiła się na polskim rynku w sierpniu tego roku. Przygotowaliśmy wówczas promocję na powitanie. Oferta miała na celu umożliwić mieszkańcom nowego rynku zapoznanie się z unikalną ofertą Viaplay. To był bardzo dobry krok, dzięki któremu lista naszych subskrybentów i świadomość marki w Polsce bardzo szybko wzrosła. Jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia naszego celu na koniec roku, jakim jest co najmniej 500 000 subskrybentów z całego świata. Skala zainteresowania platformą streamingową należącą do NENT Group w Polsce przerosła nasze oczekiwania - poinformowało portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Viaplay.

Przyczyną takiej decyzji były m.in. inwestycje programowe. Federacja KSW kończy 17-letnią współpracę z Telewizją Polsat, jej gale nie będą już transmitowane w modelu pay per view, tylko dostępne w ofercie subskrypcyjnej platformy Viaplay, także w dziewięciu krajach poza Polską. Wcześniej serwis, który transmituje Bundesligę pozyskał m.in. prawa do Premier League od przyszłego sezonu. - Widzowie wiedzą już, że Viaplay ma bardzo dobrą ofertę, która ciągle się poszerza – zarówno w kontekście sportu, jak i coraz większej liczby produkcji Viaplay Originals z gwiazdorską obsadą, oraz światowej klasy filmów i seriali, czy czołowych światowych reality shows. Zakończenie promocji pozwalającej nowym użytkownikom skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego to standardowy krok, który musiał w końcu nastąpić. Jest zgodny z linią biznesową całej Grupy. W najbliższym czasie czekają nas kolejne premiery i jeszcze lepsza oferta sportowa. Jednocześnie podkreślamy, że każdy, kto jest w trakcie korzystania z darmowego okresu próbnego, może nadal się nim cieszyć - zapewniło nas biuro prasowe Viaplay.

Zobacz także: Play za 7 mld zł kupuje UPC Polska. Operatorzy razem będą mieć 17 mln klientów

NENT Group zadowolona z wyników Viaplay

Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Dzięki współpracy z partnerami (UPC Polska, Vectra, Play) NENT spodziewa się znacznego wzrostu liczby abonentów, ponieważ stanowią oni 25 proc. udziału polskiego rynku płatnej telewizji i 30 proc. tego samego rynku krajów bałtyckich. Pod koniec września Viaplay pozyskał łącznie 313 000 subskrybentów w naszym kraju, Litwie, Łotwie i Estonii. Z prognoz Dataxis wynika, że serwis streamingowy przed 2025 roku może poza regionem nordyckim zdobyć 6 mln subskrybentów.

Dołącz do dyskusji: Viaplay za darmo do 9 stycznia w promocji UPC

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czy artykuł nie wprowadza w błąd?
Gdy użytkownik nie wyłączy usługi zostanie ona automatycznie przedłużona i użytkownik będzie musiał płacić
0 0
odpowiedź
User
Mirek_Pozdrawia
Od dwóch dni mam komunikat, że z powodu dużego zainteresowania nie można skorzystać z oferty. Spróbuj jutro. ŻAŁOSNE !...
0 0
odpowiedź
User
Jahu
Od dwóch dni nie ma możliwości uruchomienia na koncie cały czas ten sam komunikat, spróbuj później.
0 0
odpowiedź