Value Media zareklamuje PLL LOT w Google
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT w wyszukiwarce Google na polskim rynku.
Value Media będzie odpowiadać dla PLL LOT za przygotowanie, wdrożenie i analizę strategii kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.
Nie podano, na jak długo została podpisana umowa ani które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
- Liczymy, że współpraca z domem mediowym pozwoli nam na jeszcze skuteczniejsze dotarcie przez kanał online’owy do potencjalnych klientów - tłumaczy Arkadiusz Gawryluk, kierownik ds. e-commerce w PLL LOT.
Domem odpowiadającym za planowanie i zakup pozostałych mediów do kampanii LOT-u pozostaje Universal McCann.
W czerwcu br. serwis LOT.com odwiedziło 281,1 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Value Media zareklamuje PLL LOT w Google