Valkea Media promuje odświeżony 'Aktivist'
Od dziś dostępny jest kwietniowy, odświeżony numer bezpłatnegomiesięcznika "Aktivist" (Valkea Media). Wraz z pojawieniem sięwydania ruszyła kampania promocyjna tytułu, która potrwać ma przezmiesiąc.
Akcja realizowana jest na infoscreenach w Metrze Warszawskim ina nośnikach City Channel Bus obecnych w największych miastachPolski (w tej chwili w Warszawie i Krakowie, a niebawem też wPoznaniu, Wrocławiu i Trójmieście). Kampania prowadzona jest takżew wyszukiwarce Google oraz w serwisach internetowych prasybranżowej. Została przygotowana w całości przez wydawnictwo.Dodatkowo, w ramach działań promocyjnych tytułu, na wybranychwydarzeniach patronackich będą rozdawane egzemplarze pisma, a wwydaniu kwietniowym przygotowano liczne konkursy dlaczytelników.
"Aktivist" od najnowszego numeru ma odświeżoną szatę graficzną ilogo. Zmianom uległa też zawartość tytułu, pojawiły się w nim nowedziały - "Mashup" (rubryka z recenzjami kulturalnymi prezentowanymiod zjawisk masowych do niszowych) oraz Miejskie Gatki (komentarzeredakcji do najgorętszych tematów). W warszawskiej sekcji pismapojawił się też m.in. przewodnik po ulubionych miejscach znanychwarszawiaków
Kwietniowy numer magazynu liczy 40 stron (objętość poprzednichwynosiła 32 strony) i wydrukowany został w nakładzie 110 tys.egz.
Dołącz do dyskusji: Valkea Media promuje odświeżony 'Aktivist'