SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy DVR omijają reklamy

Użytkownicy urządzeń DVR (digital video recorder) oglądają więcej telewizji, ale nie zwracają większej uwagi na reklamy.

85 procent posiadaczy DVR uczestniczących w badaniu firmy DoubleClick Performics stwierdziło, że odkąd ma takie urządzenie, ogląda mniej reklam - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Ponad połowa posiadaczy DVR przyznała też, że "zawsze" przewija reklamy, a kolejne 36 procent robi to przynajmniej przy 3/4 oglądanych programów.

Pomimo stosunkowo wysokiej liczby właścicieli DVR, którzy stwierdzili, że oglądają telewizję online gdzie reklam nie można ominąć, wielu z nich nie zwraca na te reklamy uwagi.

Program telewizyjny w sieci obejrzała połowa posiadaczy DVR. 38 procent z nich stwierdziło, że na internetowe reklamy zwraca mniejszą uwagę niż oglądając je w telewizji wobec zaledwie 9 procent twierdzących odwrotnie.

źródło: eMarketer

  • Więcej informacji:
  • DVR

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy DVR omijają reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl