Użytkownicy DVR omijają reklamy
Użytkownicy urządzeń DVR (digital video recorder) oglądają więcej telewizji, ale nie zwracają większej uwagi na reklamy.
85 procent posiadaczy DVR uczestniczących w badaniu firmy DoubleClick Performics stwierdziło, że odkąd ma takie urządzenie, ogląda mniej reklam - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Ponad połowa posiadaczy DVR przyznała też, że "zawsze" przewija reklamy, a kolejne 36 procent robi to przynajmniej przy 3/4 oglądanych programów.
Pomimo stosunkowo wysokiej liczby właścicieli DVR, którzy stwierdzili, że oglądają telewizję online gdzie reklam nie można ominąć, wielu z nich nie zwraca na te reklamy uwagi.
Program telewizyjny w sieci obejrzała połowa posiadaczy DVR. 38 procent z nich stwierdziło, że na internetowe reklamy zwraca mniejszą uwagę niż oglądając je w telewizji wobec zaledwie 9 procent twierdzących odwrotnie.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy DVR omijają reklamy