„Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. TVN wygrywa z TVP2 i Polsatem
Program „Uwaga!” w nowym sezonie ogląda średnio 2,54 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 29 października br. średnia oglądalność programu „Uwaga!” wyniosła 2,54 mln osób. Przełożyło się to na 16,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 15 października br., które zainteresowało 3,45 mln osób.
Trzy topowe wydania „Uwagi!”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
15-10-2015 | 3 445 093 | 21,88% |
08-10-2015 | 2 996 447 | 19,01% |
12-10-2015 | 2 994 496 | 19,08% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. Wówczas interwencyjny magazyn gromadził przed telewizorami średnio 2,71 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 18,02 proc. oraz 17,72 proc. udziału.
TVN w czasie nadawania magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 nadająca wówczas końcówkę „Wiadomości”, „Sport” i kroniki sportowe, która osiąga w tym paśmie 21,97 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat (gł. „Świat według Kiepskich”; 10,57 proc.), a trzecia jest TVP2 (m.in. końcówka „Barw szczęścia”; 7,90 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Konkurencja w czasie emisji magazynu
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP1 | 3 308 683 | 21,97% | 17,55% |
TVN - Uwaga! | 2 535 265 | 16,84% | 16,91% |
Polsat | 1 591 558 | 10,57% | 12,40% |
TVP2 | 1 189 775 | 7,90% | 6,52% |
Magazyn „Uwaga!” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 19.50 oraz w weekendy o 19.45.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,34 proc.
Dołącz do dyskusji: „Uwaga!” straciła 170 tys. widzów. TVN wygrywa z TVP2 i Polsatem