SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Urodzinowe wydanie „Tiny” na 25-lecie istnienia pisma

W środę, 27 września dwutygodnik „Tina” (Wydawnictwo Bauer) obchodzi jubileusz 25-lecia. Na okładce pojawiła się Barbara Bursztynowicz.

„Tina” to drugi tytuł w historii Wydawnictwa Bauer w Polsce. Pierwsze wydanie pisma ukazało się we wrześniu 1992 roku. „Tina” debiutowała jako miesięcznik, następnie ukazywała się jako tygodnik. Od 2009 roku ukazuje się na rynku jako dwutygodnik.

W urodzinowym numerze znalazły się m.in. rady stylistek z czym zestawiać ubrania w stylu lat 90, zaś w dziale „Reportaż” - historia stałej czytelniczki, której „Tina” daje energię do działania na rzecz innych. W rubryce „Retro” redakcja wspomina najsłynniejsze przedmioty użytkowe z czasów PRL, które w latach 90 wychodziły z użycia. Czytelniczki mogą też skorzystać z rocznicowej zabawy.

Najnowsze wydanie dwutygodnika wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca radio RMF oraz prasę. Nakład tego wydania wynosi 230 tys. egz. Objętość, format i cena (1,69 zł) pozostały niezmienione.

Średnie sprzedaż ogółem „Tiny” w I połowie 2017 wyniosło 163 012 egz.

 

  • Więcej informacji:
  • Tina

Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie „Tiny” na 25-lecie istnienia pisma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl