TYTANY MEDIÓW ROZDANE!
Digital Media Forum Krynica 2023 – pierwsza edycja “networkingu totalnego” mediów cyfrowych okazała się sukcesem frekwencyjnym i wizerunkowym, mimo, że początkowo medialny mainstream sygnalizował wątpliwości wobec organizacji trzydniowego maratonu polskich FASTów w Krynicy. Według organizatorów (GAMA International zrzeszająca polskie FAST TV oraz KIKE – zrzeszająca kablarzy) media cyfrowe obejmują dziś wiele nowych nośników takich jak samochody elektryczne, inteligentne domy czy multimedialne showroomy. Konferencja zamknięta dla publiczności, w której uczestniczyło niemal stu ekspertów oraz przedsiębiorców, w tym delegacja chińskiego giganta IT – niegdyś Hewlett-Packard, obecnie H3C oraz Construction Bank of China, przyniosła, według organizatorów, natychmiastowe kontrakty o wartości 45 milionów złotych. Kolejne dwa dni DMFK 2023 – pod patronatem ZDROWA TV w formule Kongresu Zdrowia i Natury po raz kolejny pokazały, że zasięgi medialne są kwestią właściwie dobranej oferty kierunkowej. Ponad trzy tysiące osób uczestniczyło w wykładach i panelach dyskusyjnych najlepszych ekspertów zdrowia holistycznego, których od roku promuje ZDROWA TV.
Trzydniowy ciąg konferencji i eventów Digital Media Forum Krynica 2023 streamowany na www.polonico.tv obejrzało ponad osiemdziesiąt tysięcy polskojęzycznych obserwatorów z całego świata, a wobec dużego zainteresowania POLONICO TV zdecydowała się przedłużyć retransmisję wielogodzinnego maratonu paneli i wykładów do dnia wyborów parlamentarnych w Polsce, tj 15 października.
W czasie emisji powtórkowych będzie można obejrzeć jeszcze raz Galę Tytanów, podczas której środowisko cyfrowych ekspertów biorących udział w konferencji przyznało tytuły Tytanów Mediów dwunastu spośród trzydziestu nominowanych na początku maja tego roku. Wybory Akademii Tytanów wskazują, że środowisko digital chce rozszerzyć definicję mediów na inne obszary kultury oraz premiuje klasyczne osiągnięcia zawodowe bez uprzedzeń ideowych. Galę Tytanów uświetniła krynicka Orkiestra Zdrojowa, owacyjnie przyjęta przez publiczność w repertuarze klasycznych polonezów, mazurków, kujawiaków, walców oraz wiązanek melodii francuskich i włoskich XIX wieku. Tym niemniej największym hitem okazały się same statuetki – kosmiczne kule wykonane z oryginalnych minerałów i kamieni półszlachetnych.
TYTANY MEDIÓW 2023 otrzymali:
1. Alicja Węgorzewska - Klasyka Czyni Cuda - kamień: Aragonit
2. Michał Milowicz - Dyskretny Urok Rock'n'rolla – kamień: Agat
3. Iwona Bocian-Zaciewska - Kobieta w Mediach Media dla Kobiet – kamień: Karneol
4. Przemysław Babiarz - Media Najwyższej Próby - kamień: Apatyt
5. Roman Młodkowski - Dobry Biznes w Mediach - kamień: Labradoryt
6. Sanah - Miliony Kliknięć w Wielką Kulturę – kamień: Kalcyt błękitny
7. Sobota - RAP bez Przemocy - kamień: Opal
8. Lady Rocket - Kosmos Medialny - kamień: Selenit Księżycowy
9. Magda Gessler - Dobry Smak w Mediach - kamień: Jaspis
10. Jacek Stryczek - Ekstremalna Droga w Mediach – kamień: Amazonit
11. Martin Lewandowski - KSW Silna Polska Marka – kamień: Septaria
12. Katarzyna Cichopek - Marka Sama w Sobie – kamień: Kwarc różowy
www.mediaforumkrynica.pl
Dołącz do dyskusji: TYTANY MEDIÓW ROZDANE!