SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko taniec” stracił widzów, ale jest liderem

Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” ogląda o 240 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja daje jednak Polsatowi pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Trzy pierwsze odcinki czwartej serii talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance”, emitowane w piątki o godz. 20.00 (począwszy od 13 września br.), oglądało średnio 2,30 mln widzów. Przełożyło się to na 16 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,03 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, trzy pierwsze odcinki drugiej odsłony widowiska, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,54 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 17,61 proc. oraz 19,35 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, iż program stracił 240 tys. widzów.

Taneczne widowisko zapewnia Polsatowi pozycję lidera oglądalności w całym rynku telewizyjnym. W czasie jego nadawania drugie miejsce zajmuje TVP2, która emituje wtedy „Barwy szczęścia” oraz „Rodzinkę.pl”, co przekłada się na 14,10 proc. udziału. Trzecia jest TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 12,36 proc.), a czwarta - TVP1 („Sport”, „Pogoda”, serial „Volare - historia Domenico Modugno”, filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej; 11,18 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest drugi. Przegrywa walkę z TVN, ale ma lepsze wyniki niż Dwójka i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Tylko taniec 4

2 300 649

16,00%

16,03%

TVP2

2 028 056

14,10%

15,16%

TVN

1 777 858

12,36%

18,55%

TVP1

1 606 951

11,18%

6,82%

 

Dołącz do dyskusji: „Tylko taniec” stracił widzów, ale jest liderem

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
Polsatu KOMPLETNIE nie oglądam...Nie lubię tej stacji.KONIEC
0 0
odpowiedź
User
Gosc
Rowniez nie ogladam Polsatu bo za duzo tam reklam leci a te ich programy i seriale to nudne i sztuczne
wole zdecydowanie ogladac canal + tam nie ma reklam
0 0
odpowiedź
User
@ala
Żal dupeczkę ściska że GTD pokonuje Szmatefałen, a ten radzi sobie lepiej w grupie komercyjnej. Polsat jest dla ambitnego i wymagającego widza, a szmatefałen jest dla prostego widza - i taka jest prawda, niestety.
0 0
odpowiedź