Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
W styczniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. uplasowała się na poziomie 793 033 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 6,02 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,06 proc. i ustabilizowała się na poziomie 330 858 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu 2016 roku wyniósł 172 546 egz., po spadku o 8,68 proc.
Na ostatnim, czwartym miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 18,58 proc. i wyniosła 85 621 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 049 872 | 793 783 | 793 033 | 1 147 451 | 845 055 | 843 830 |
To & Owo | 493 728 | 330 858 | 330 858 | 540 025 | 359 854 | 359 854 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 261 923 | 172 546 | 172 546 | 288 944 | 188 950 | 188 950 |
Program TV | 167 501 | 106 447 | 85 621 | 202 696 | 128 122 | 105 156 |
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 6,16 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 049 872 | 793 783 | 793 033 | 1 098 639 | 845 898 | 845 098 |
To & Owo | 493 728 | 330 858 | 330 858 | 507 734 | 340 175 | 340 175 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 261 923 | 172 546 | 172 546 | 264 470 | 172 724 | 172 724 |
Program TV | 167 501 | 106 447 | 85 621 | 167 824 | 105 726 | 86 151 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany