„Twój Komfort” stał się bardziej shoppingowy
Magazyn custom publishing „Twój Komfort”, wydawany na zlecenie sieci sklepów Komfort, od trzeciego numeru zmienił charakter z pisma prezentującego wnętrzarskie trendy w tytuł poradnikowo-shoppingowy.
Teraz w piśmie publikowane są krótsze teksty o charakterze poradnikowym, jest też więcej zdjęć produktów wraz z cenami i adresami internetowymi sklepów – magazyn w pewnym stopniu stanowić ma bowiem alternatywę dla tradycyjnego katalogu produktowego. Zmienił się też layout okładki. Bez zmian pozostała objętość pisma wynosząca 100 stron.
Trzecie wydanie „Twojego Komfortu” ukazało się w połowie marca br. 110 tys. egz. wydania dystrybuowane jest w sieciach salonów Empik, Kolporter i InMedio – tytuł dokładany jest do pism wnętrzarskich oraz wybranych magazynów kobiecych Pozostała część nakładu (10 tys.) kolportowana będzie m.in. wśród firm developerskich, biur architektonicznych, w wybranych salonach meblowych oraz na targach wnętrzarskich. Do każdego egz. numeru dołączono kartę rabatową ze zniżką na podłogi drewniane i panele dostępne w sieci Komfort.
„Twój Komfort” wydawany jest przez agencję Direct Publishing Polska. Kolejny numer magazynu ukaże się w lipcu br.
Dołącz do dyskusji: „Twój Komfort” stał się bardziej shoppingowy