Twitter w Polsce coraz mocniej eksploatowany
- Twitter znalazł już dość silne miejsce w komunikacji. Z punktu widzenia dyskusji o bezpieczeństwie informacji, użytkownicy chętniej będą wybierać właśnie ten kanał - pisze Eliza Misiecka, szefowa agencji Genesis PR.
Twitter w Polsce jest coraz mocniej eksploatowany - pozwala na nieco bardziej sprecyzowaną i profesjonalną komunikację. W przyszłości znaczenie Facebooka i Twittera może się zbliżać. Mimo, iż obecnie w portalach społecznościowych upatruje się największych możliwości promocyjnych dla marek - sądzę, że ich rola może ewoluować pod kątem bardziej newsowym.
Z drugiej strony portale społecznościowe oferują coraz większy chaos informacyjny, co może powodować trudniejsze dotarcie do odbiorców z wybranym przekazem. I tu wygrywa Twitter - który jest znacznie bardziej czytelny i pozbawiony niepotrzebnych ozdobników.
Myślę, że Twitter już znalazł swoje mocne miejsce w komunikacji - z punktu widzenia coraz szerszej dyskusji o bezpieczeństwie informacji może okazać się, że użytkownicy będą chętniej wybierać właśnie ten kanał.
Eliza Misiecka, szefowa agencji Genesis PR
Dołącz do dyskusji: Twitter w Polsce coraz mocniej eksploatowany