Twitter przenosi wpisy użytkowników na billboardy. Tak ostrzega przed Covid-19
Twitter w związku z pandemią Covid-19 rozpoczął akcję informacyjną na billboardach, zachęcającą głównie do noszenia maseczek ochronnych. Do działań wykorzystano wpisy samych użytkowników serwisu, tzw. user generated content.
Rozpoczęta w ostatnią niedzielę akcja informacyjna Twittera koncentruje się na konieczności noszenia maseczek ochronnych w skupiskach ludzi, zwłaszcza na zamkniętych przestrzeniach. Do komunikacji zostaną wykorzystane wpisy użytkowników Twittera zachęcające do noszenia, mimo wszelkich niedogodności, maseczek ochronnych, tak by zminimalizować rozprzestrzenianie się Covid-19. Hasztag towarzyszący akcji to #WearAMask.
Swoim zasięgiem kampania obejmuje siedem amerykańskich miast - Nowy Jork, Miami (w tym tamtejsze plaże), Jersey City, Chicago, Seattle, Asbury oraz Los Angeles.
Serwis rozda Amerykanom także 100 milionów darmowych maseczek.
Kampania obejmie szereg nośników zewnętrznych - billboardy, murale czy witryny przy punktach orientacyjnych zlokalizowanych w punktach natężonego ruchu, m.in. na Times Square czy Sunset Boulevard. Wpisy umieszczono nawet na chodnikach i pływających po oceanie nośnikach reklamowych.
W drugim kwartale 2020 r. Twitter zanotował spadek przychodów rok do roku o 19 proc., zaś strata netto spółki wyniosła 127 mln dol. Z serwisu społecznościowego korzysta na świecie 186 mln tak zwanych monetyzowalnych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Twitter przenosi wpisy użytkowników na billboardy. Tak ostrzega przed Covid-19