TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)
W I kwartale br. sporo więcej z reklam cennikowo (bez autopromocji) zarobiły TVP 1 i TVN, a duży wzrost zanotowała TVP 2. Za to mniejsze wpływy reklamowe osiągnął Polsat.
Od stycznia do marca br. TVN cennikowo zarobił z reklam 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej, a TVP 1 - 7,5 proc. więcej, natomiast przychody TVP 2 wzrosły o 33,3 proc. - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Natomiast wpływy reklamowe Polsatu zmalały o 7 proc.
Wśród mniejszych kanałów największy wzrost cennikowych przychodów reklamowych zanotowała TV Puls - 25,8 proc. TVN 7 zarobił więcej o 18,8 proc. niż przed rokiem, TVN 24 - o 14,3 proc. Nieznacznie wzrosły też wpływy TV 4 i Discovery Channel - o 6 i 2 proc. Za to AXN zarobił 5,8 proc. mniej niż rok wcześniej.
Cennikowe wpływy reklamowe wszystkich kanałów zwiększyły się w skali roku o 7,3 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych | ||
WIRTUALNEMEDIA.PL | I-III.2013 | I-III.2012 |
TVN | 831 865 337 zł | 736 918 317 zł |
Polsat | 669 001 218 zł | 719 859 555 zł |
TVP 1 | 426 013 659 zł | 396 286 201 zł |
TVP 2 | 358 572 643 zł | 268 911 914 zł |
AXN | 95 618 380 zł | 101 556 155 zł |
Discovery Channel | 93 762 695 zł | 91 903 470 zł |
TVN 24 | 85 248 168 zł | 74 581 276 zł |
TV 4 | 79 721 819 zł | 75 199 408 zł |
TV Puls | 65 743 071 zł | 52 263 385 zł |
TVN 7 | 60 356 857 zł | 50 796 709 zł |
monitorowane stacje razem | 3 426 892 803 zł | 3 194 896 882 zł |
Dołącz do dyskusji: TVP i TVN więcej z reklam, w dół Polsat (Top 10)