TVP 2: "Pitbull" nie dał rady konkurencji
Trzecia seria emitowanego w Dwójce serialu sensacyjnego "Pitbull"miała mniej widzów niż programy emitowane w tym samym czasie przezkonkurencyjne stacje. Na reklamach nadawanych wokół produkcjistacja cennikowo zarobiła 2,23 mln zł.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność trzeciego sezonu"Pitbulla" wyniosła 1,71 mln widzów. Udział TVP 2 w czasie emisjiserialu ukształtował się na poziomie 11,15 proc. w grupie 4+ i10,64 proc. w grupie 16-49.
Pitbull | Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
22-06-2008 | 20:13 | 1 475 292 | 12,55% | 12,19% |
15-06-2008 | 20:11 | 2 075 888 | 15,07% | 15,51% |
08-06-2008 | 20:12 | 1 176 910 | 7,83% | 6,64% |
25-05-2008 | 21:07 | 1 926 463 | 12,16% | 12,05% |
18-05-2008 | 21:12 | 1 784 851 | 11,76% | 11,39% |
11-05-2008 | 21:11 | 1 455 327 | 9,60% | 9,57% |
04-05-2008 | 21:04 | 1 562 392 | 9,77% | 11,15% |
27-04-2008 | 21:10 | 1 676 096 | 11,00% | 10,14% |
20-04-2008 | 21:12 | 2 035 610 | 12,80% | 10,14% |
13-04-2008 | 21:11 | 1 819 273 | 11,53% | 11,61% |
06-04-2008 | 21:11 | 1 594 868 | 9,81% | 8,97% |
30-03-2008 | 21:10 | 1 753 583 | 10,56% | 9,68% |
16-03-2008 | 21:09 | 1 859 344 | 11,48% | 10,95% |
09-03-2008 | 21:10 | 1 687 058 | 10,84% | 9,77% |
średnia | 1 707 159 | 11,15% | 10,64% |
W czasie nadawania "Pitbulla" (niedziele 21.10, od czerwca 20.10)Dwójka była dopiero na czwartym miejscu pod względem gromadzonejwidowni. Liderem była stacja TVN, nadająca w tym paśmie m.in."Taniec z gwiazdami", "Teraz albo nigdy!" i filmy fabularne -pozycje te oglądało 4,08 mln widzów. Dalej uplasowały się: Polsat("CSI: Kryminalne Zagadki Miami" i mecze Euro 2008; 3,16 mln) i TVP1 (gł. "Ranczo" i jego kulisy, filmy; 1,71 mln).
Wszyscy4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVN | 4 081 106 | 26,66% |
Polsat | 3 161 198 | 20,65% |
TVP 1 | 3 023 723 | 19,75% |
TVP 2 -Pitbull | 1 707 159 | 11,15% |
Serial oglądali najchętniej mężczyźni, widzowie w średnim wieku istarsi, mieszkańcy wsi i osoby z wykształceniem podstawowym iwyższym.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 102 | 49,30% |
Kobiety | 98 | 50,70% | |
Wiek | 4- 9 | 31 | 1,92% |
10-15 | 36 | 2,73% | |
16 - 19 | 46 | 2,87% | |
20 - 24 | 51 | 4,46% | |
25 - 29 | 47 | 4,04% | |
30 - 34 | 109 | 8,57% | |
35 - 39 | 96 | 6,47% | |
40 - 44 | 109 | 7,12% | |
45 - 49 | 138 | 10,69% | |
50 - 54 | 120 | 9,86% | |
55 - 59 | 177 | 12,72% | |
60+ | 156 | 28,56% | |
Wlk.miasta | Wieś | 118 | 45,19% |
< 50 tys. | 95 | 22,53% | |
50-100 tys. | 73 | 6,51% | |
100-200 tys. | 86 | 6,88% | |
> 200 tys. | 90 | 18,89% | |
Zawód | Top management | 89 | 7,37% |
Pracownicyszczebla średniego | 92 | 12,32% | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 121 | 23,74% | |
Emeryci | 153 | 39,56% | |
Inne | 52 | 17,01% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 123 | 54,44% |
Średnie | 96 | 28,94% | |
Wyższe | 100 | 11,97% | |
Inne | 34 | 4,65% |
TVP 2 z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Pitbulla" zarobiław sumie 2,23 mln zł. (dane cennikowe netto bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: TVP 2: "Pitbull" nie dał rady konkurencji