SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN zyskuje po wprowadzeniu wiosennej ramówki. "Fakty" lepsze od "Wiadomości"

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 15 do 21 lutego 2016 roku zmniejszył się o 0,33 pkt. proc. do 12,34 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 1,20 pkt. proc. i wyniósł 11,22 proc. Warto dodać, że w zeszłym tygodniu stacja ta zaczęła pokazywać premierowe emisje programów z wiosennej ramówki.

Na ostatnią pozycję podium spadł Polsat. Wynik tej stacji to 10,49 proc., po stracie o 0,30 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,37 proc.; w dół o 0,30 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,36 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.), TV Puls (3,18 proc.; bez zmian), TTV (1,68 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Seriale (1,49 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1,06 proc.; + 0,09 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

08.02.2016 - 14.02.2016

15.02.2016 - 21.02.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

889 381

12,67%

892 001

12,34%

2

TVN

703 376

10,02%

810 777

11,22%

3

Polsat

757 128

10,79%

758 445

10,49%

4

TVP2

608 464

8,67%

605 312

8,37%

5

TVP INFO

216 103

3,08%

260 398

3,60%

6

TVN24

232 471

3,31%

243 076

3,36%

7

TV4

235 221

3,35%

234 656

3,25%

8

TV PULS

223 180

3,18%

229 706

3,18%

9

TVN7

200 417

2,86%

208 931

2,89%

10

Puls 2

123 638

1,76%

122 806

1,70%

11

TTV

117 291

1,67%

121 593

1,68%

12

TV6

112 304

1,60%

115 173

1,59%

13

TVP Seriale

103 445

1,47%

107 412

1,49%

14

Polsat2

100 825

1,44%

93 665

1,30%

15

TVP Rozrywka

75 805

1,08%

78 439

1,09%

16

Stopklatka

68 054

0,97%

76 815

1,06%

17

Polsat News

67 195

0,96%

68 136

0,94%

18

TVP3 [TVP Regionalna]

72 226

1,03%

64 416

0,89%

19

TVP ABC

64 822

0,92%

60 799

0,84%

20

Polo TV

60 034

0,86%

59 344

0,82%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,19 pkt. proc. do 13,78 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,37 proc., po stracie o 0,34 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,99 proc., po spadku o 0,50 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,09 pkt. proc. do 7,54 proc.).

Wszyscy 16-49

08.02.2016 - 14.02.2016

15.02.2016 - 21.02.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

336 782

12,59%

382 755

13,78%

2

Polsat

340 128

12,71%

343 392

12,37%

3

TVP1

227 053

8,49%

221 856

7,99%

4

TVP2

199 289

7,45%

209 399

7,54%

5

TV4

101 266

3,78%

102 281

3,68%

6

TV PULS

93 036

3,48%

101 270

3,65%

7

TVN7

79 462

2,97%

84 656

3,05%

8

TVN24

58 331

2,18%

63 979

2,30%

9

TTV

53 632

2,00%

55 448

2,00%

10

TV6

50 198

1,88%

53 575

1,93%

11

Puls 2

57 075

2,13%

52 795

1,90%

12

TVP Seriale

51 097

1,91%

50 755

1,83%

13

TVP INFO

30 419

1,14%

42 052

1,51%

14

Polo TV

37 171

1,39%

38 175

1,37%

15

Polsat2

37 381

1,40%

33 757

1,22%

16

Stopklatka

22 563

0,84%

30 391

1,09%

17

TVP Rozrywka

29 779

1,11%

27 547

0,99%

18

ATM Rozrywka

26 099

0,98%

27 091

0,98%

19

TVN Turbo

19 737

0,74%

24 713

0,89%

20

Fokus TV

22 879

0,86%

23 724

0,85%

Dołącz do dyskusji: TVN zyskuje po wprowadzeniu wiosennej ramówki. "Fakty" lepsze od "Wiadomości"

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
Spójrzmy na tabelki, okazuje się , że widownia TVP1 to są babcie i dziadki, w przypadku info to już jest katastrofa z dziadkami 5 miejsce 3,6%, bez dziadków miejsce 13 -1,5%, czyli nominalnie grubo ponad połowę widzów stanowią babcie i dziadki .
0 0
odpowiedź
User
Staszek
@ani grosza
Oglądalność kanałów TVP wygląda najgorzej w najmłodszych grupach wiekowych. Więc z kolejnymi latami i naturalnymi procesami demograficznymi (umieranie starszy ludzi) to wyniki TVP będą jeszcze spadać. Młodzi ludzie nie mają już wyuczonego odruchu włączania telewizora przyciskiem 1, i oglądania najpierw TVP.
0 0
odpowiedź
User
marketer
brawo KRZYSZTOF ZIEMIEC - jesteś SIMPLE THE BEST
0 0
odpowiedź