Trzy czwarte kibiców zna stronę koniecPZPN.pl
73 proc. kibiców piłkarskich w Polsce słyszało o stronie internetowej koniecPZPN.pl - wynika z sondażu przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Sport Management Polska. Większość sympatyków futbolu popiera ten protest i uważa, że na obecną sytuację powinni zareagować sponsorzy reprezentacji.
29 proc. polskich kibiców piłkarskich odwiedziło stronę internetową koniecPZPN.pl, a kolejne 44 proc. słyszało o niej, ale na nią nie weszło - pokazuje sondaż przeprowadzony przez ARC Rynek i Opinia oraz Sport Management Polska. Ogółem aż 95 proc. sympatyków futbolu popiera protest przeciwko obecnym władzom PZPN, a 73 proc. wyraża to zdecydowanie. Spośród dwóch trzecich respondentów, którzy deklarują udział w tej akcji, 82 proc. zapisuje się na listy protestacyjne i bierze udział w sondach internetowych, natomiast 48 proc. pisze komentarze na forach i blogach.
39 proc. kibiców uważa, że w obecnej sytuacji sponsorzy reprezentacji Polski powinni przestać ją wspierać, a 23 proc. sądzi, że powinni zmniejszyć skalę tych działań. Z kolei 19 proc. respondentów chce, żeby te firmy sponsorowały drużynę narodową w tym samym stopniu, a 7 proc. postuluje nawet zwiększenie tego wsparcia.
Badanie opinii polskich sympatyków futbolu o proteście przeciw PZPN-owi zostało zrealizowane przez firmy ARC Rynek i Opinia oraz Sport Management Polska w dniach 22-23 października. Ankiety techniką CAWI objęły reprezentatywną, ogólnopolską grupę osób w wieku 16-65 lat deklarujących zainteresowanie piłką nożną.
Dołącz do dyskusji: Trzy czwarte kibiców zna stronę koniecPZPN.pl