Trzy czwarte kawoszy chce dostępu do internetu
76 proc. klientów kawiarni sieciowych za najważniejszą dodatkowąusługę w tych lokalach uważa dostęp do internetu - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Ogółempicie kawy w domu lub u znajomych jest popularniejsze niżwychodzenie do kawiarni.
Dostęp do internetu jest usługą, której potrzebuje najwięcej, bo75 proc. klientów kawiarni należących do ogólnokrajowych sieci. 68proc. osób odwiedzających te lokale chciałoby natomiast przeglądaćaktualne gazety, a 38 proc. zostawić dzieci w przeznaczonym dlanich kąciku.
Ogółem Polacy częściej piją kawę w domu lub u znajomych (65proc. wskazań) niż w kawiarni sieciowej (deklaruje to 60 proc.ankietowanych) lub pracy (53 proc. wskazań). Około jednej trzeciejklientów lokali serwujących ten napój spotyka się w nich zeznajomymi, drugie tyle robi sobie przerwę w zakupach, a jednaczwarta relaksuje się od innych zajęć. Polacy wybierają kawiarnie,ponieważ lubią podawane w nich napoje (74 proc. wskazań) i niemuszą do nich daleko dojeżdżać (deklaruje to 52 proc.ankietowanych).
Badanie preferencji klientów kawiarni zostało zrealizowane przezinstytut badawczy ARC Rynek i Opinia w czerwcu bieżącego roku.Wywiady kwestionariuszowe przeprowadzono wśród prawie tysiąca osóbodwiedzających te lokale w największych polskich miastach.
Dołącz do dyskusji: Trzy czwarte kawoszy chce dostępu do internetu