SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

Radiowa Trójka w maju br. cennikowo zarobiła z reklam o prawie 120 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 85 proc. więcej, a Jedynka - o 70 proc. więcej. Natomiast minimalne spadki wpływów reklamowych zanotowały niektóre stacje z sieci Eska.

W maju br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media (wcześniej Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe z uwzględnieniem autopromocji zwiększyły się rok do roku o 26,2 proc., a wydatki na autopromocję - o 54,6 proc.

>>> „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” dużo mniej z reklam. W gorę „Super Express” 


>>> „Świat Kobiety”, „Tele Tydzień” i „Party” w górę, „Polityka” w dół

Zdecydowanie największe wzrosty przychodów reklamowych w skali roku osiągnęły dwie rozgłośnie Polskiego Radia oraz TOK FM. I tak Trójka zarobiła z reklam o 119,4 proc. więcej niż rok wcześniej, TOK FM - o 86,5 proc. więcej, a Jedynka - o 73,6 proc. więcej.

>>> RMF FM i TOK FM mocno w dół, zyskuje Trójka

Duże wzrosty wpływów reklamowych rok do roku zanotowały też Eska Rock - o 44,4 proc., RMF FM - o 33 proc., oraz Złote Przeboje Pogoda Warszawa - o 28,5 proc. Natomiast Radio ZET zarobiło z reklam 11,5 proc. więcej niż w maju ub.r.

>>> Duży wzrost Eski i RMF Maxxx, traci Radio Plus

Z kolei minimalne spadki przychodów reklamowych w skali roku zanotowały największe rozgłośnie regionalne sieci Eska. I tak Eska Wrocław zarobiła o 3,3 proc. mniej, Eska Warszawa - o 2,7 proc. mniej, a Eska Poznań - o 0,5 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 V.2011V.2010
RMF FM83 202 940 zł62 564 572 zł
Radio ZET48 895 810 zł43 843 756 zł
Program III Polskiego Radia14 466 910 zł6 592 880 zł
Program I Polskiego Radia5 696 240 zł3 280 680 zł
Eska Wrocław4 652 338 zł4 812 842 zł
Eska Warszawa4 411 670 zł4 534 840 zł
TOK FM3 729 305 zł1 999 530 zł
Eska Poznań3 651 488 zł3 667 444 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa3 445 803 zł2 682 156 zł
Eska Rock3 262 390 zł2 259 820 zł
monitorowane stacje razem267 954 143 zł213 726 571 zł
 
monitorowane stacje razem - z autopromocją277 120 258 zł219 654 578 zł
monitorowane stacje razem - autopromocja9 166 115 zł5 928 007 zł


 

Dołącz do dyskusji: Trójka, Jedynka i TOK TM dwa razy więcej z reklam, Eska w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl