Transpłciowa modelka w nowej kampanii H&M (wideo)
Firma odzieżowa H&M rozpoczęła kampanię reklamową promującą jesienną kolekcję. Zrywa w niej ze stereotypizacją kobiet, czego dowodem jest m.in. udział w reklamach transpłciowej modelki Hari Nef.
Kampania promująca jesienno-zimową kolekcję marki H&M porusza temat różnorodności. Firma w działaniach reklamowych zrywa ze stereotypizacją kobiet i postrzeganiem ich w kategoriach seksownych księżniczek. W pewnym sensie upomina się o te kobiety, które różnią się od powszechnie znanych i rozumianych wzorców piękności.
Dlatego też najnowszą kolekcję marki w spocie pod hasłem #Ladylike promują m.in. 72-letnia aktorka i modelka Lauren Hutton, transpłciowa modelka Hari Nef czy feministka Adwoa Aboah.
W spocie wykorzystano jako tło muzyczne utwór „She's a lady” w wykonaniu duetu Lion Babe.
Dołącz do dyskusji: Transpłciowa modelka w nowej kampanii H&M (wideo)