TP reklamuje FunPack HD - Serce i Rozum znów z oczami (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii z Sercem i Rozumem reklamującej ofertę FunPack. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.
W nowej odsłonie kampanii TP z Sercem i Rozumem reklamowany jest pakiet FunPack HD, który obejmuje 67 kanałów telewizyjnych - z czego 8 w jakości HD, a także neostradę z usługą telewizyjną i telefonią internetową. Przekaz reklamowy informuje, że koszt samej telewizji w tej ofercie wynosi tylko 40 zł miesięcznie.
>>> Serce, Rozum, Steven i „Park Jurajski” reklamują FunPack TP (wideo)
Spot FunPacku HD z Sercem i Rozumem jest kontynuacją reklamy z wakacji br., w której bohaterów odwiedzają oczy, żeby wspólnie oglądać telewizję (zobacz ten spot).
Obecną kampanię - obejmującą przede wszystkim telewizję - przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: TP reklamuje FunPack HD - Serce i Rozum znów z oczami (wideo)