„Top model 6” stracił 160 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49
Szóstą edycję programu „Top model” ogląda w TVN średnio 1,35 mln widzów, o 160 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu piąta seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem wśród wszystkich widzów i liderem w grupie 16-49.
TVN szóstą serię „Top model” pokazuje w poniedziałki o godz. 21.30 począwszy od 6 września br. Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków reality-show wyniosła 1,35 mln widzów. Przełożyło się to na 10,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 16,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek „Top model 6”. Zgromadził on przed telewizorami 1,39 mln widzów.
Widownia „Top model 6” odcinek po odcinku
Top model 6 | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
06-09-2016 | 1 297 420 | 9,82% |
13-09-2016 | 1 387 305 | 10,62% |
20-09-2016 | 1 375 443 | 10,53% |
Średnio: | 1 353 850 | 10,33% |
Najnowsza edycja „Top model” notuje o 160 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu piąta odsłona formatu, choć produkcja ma minimalnie lepszy udział w grupie 16-49. Wówczas po trzech odcinkach program gromadził 1,51 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił 10,76 proc. w 4+ i 15,98 proc. w 16-49. Poprzedni sezon formatu pokazywany był jednak w inny dzień - w poniedziałki, ale również o godz. 21.30.
W paśmie nadawania szóstej serii „Top model” TVN jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2, nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co daje jej 19,34 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,80 proc.), a czwarta - TVP1 („Komisja morderstw”; 5,77 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVP2 | 2 536 457 | 19,34% | 807 631 | 14,43% | 1 371 440 | 16,69% |
TVN - Top model 6 | 1 353 850 | 10,33% | 899 182 | 16,06% | 1 080 224 | 13,15% |
Polsat | 1 153 634 | 8,80% | 722 853 | 12,91% | 904 209 | 11,00% |
TVP1 | 756 162 | 5,77% | 265 929 | 4,75% | 432 632 | 5,27% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Top model 6” stracił 160 tys. widzów. TVN liderem w grupie 16-49