Meetrics wchodzi do Polski, na czele Tomasz Piątkowski
Na polskim rynku rozpoczyna działalność firma Meetrics, dostawca rozwiązań do weryfikacji kampanii reklamowych. Jej oddziałem pokieruje, jako country manager, Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i chief digital officer GroupM.
Tomasz Piątkowski ma 15-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. W tym czasie współpracował z większością znaczących reklamodawców na polskim rynku. Przed dołączeniem do Meetrics przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od dwóch lat pełnił tam funkcję chief digital officera. Wcześniej pracował jako interactive media director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.
Meetrics to technologiczna firma, która dostarcza rozwiązania służące do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola jej działań to m.in. widoczność reklam (viewability), weryfikacja grup docelowych (audience verification), czy zapobieganie nadużyciom (fraud prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz wydawcy. Firma ma centralę w Niemczech, ale prowadzi też działalność w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech i Szwecji.
Dołącz do dyskusji: Meetrics wchodzi do Polski, na czele Tomasz Piątkowski