TNT z kolejnym viralem - „A dramatic surprise on an ice-cold day” (wideo)
Kanał telewizyjny TNT z okazji startu w Holandii przygotował nowy spot wirusowy, w którym zwykli przechodnie zostają wplątani w sytuację jak w filmie akcji. Poprzednio promował się w ten sposób wiosną ub.r., kiedy wchodził na rynek belgijski.
Nowy viral TNT jest skonstruowany tak samo jak poprzedni: na spokojnym placu małego miasta (tym razem jest to holenderski Dordrecht) umieszczono duży czerwony przycisk i wskazującą na strzałkę z napisem „Naciśnij, żeby dodać dramaturgii”. Kiedy już któryś z przechodniów zdecydował się to zrobić, na linach obsuwał się do niego mężczyzna w niebieskim stroju z telefonem w ręku. Głos w słuchawce pytał przechodnia: „Niebieski czy żółty”, po czym akcja mocno przyspieszała. Strzał, pieniądze wylatujące z walizki, porwanie do pędzącej furgonetki, wybuch w opuszczonych garażach, walka policjantów z więźniami i wreszcie przebieżka… nagich mężczyzn. A w środku zamieszania przypadkowy przechodzień, któremu na samym końcu pokazywany jest plakat z informacją, że 24 stycznia TNT startuje w Holandii.
Viral zatytułowany „A dramatic surprise on an ice-cold day” został udostępniony w czwartek na YouTubie. Kiedy w kwietniu ub.r. TNT ruszał w Belgii, podobny spot „A dramatic surprise on a quiet square” w ciągu doby zanotował 6,5 mln wyświetleń (przeczytaj więcej o obejrzyj go), a w czerwcu zdobył pięć Złotych Lwów i jednego Brązowego na festiwalu reklamowym w Cannes (więcej na ten temat).
Nowy viral raczej nie powtórzy popularności swojego poprzednika. Przez 20 godzin od umieszczenia na YouTubie został bowiem odtworzony 355 tys. razy.
Dołącz do dyskusji: TNT z kolejnym viralem - „A dramatic surprise on an ice-cold day” (wideo)