TikTok dzieli się wiedzą w ramach webinariów TikTok Talks
Serwis społecznościowy TikTok zaprasza na serię spotkań edukacyjnych z serii „TikTok Talks – Porozmawiajmy o biznesie". Pierwsze odbędzie się 9 lutego.
Cykl webinariów jest częścią kampanii, jaką TikTok prowadzi w Polsce dla sektora biznesowego. Została ona podzielona na dwa etapy – pierwszy edukacyjny, w ramach którego organizowane są spotkania oraz drugi – kreatywny, o szczegółach którego firma informować będzie już wkrótce.
Podczas najbliższego spotkania 9 lutego zespół TikToka przedstawi DNA platformy oraz przybliży temat kampanii viralowych. Gościem specjalnym będzie Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
W kolejnych odsłonach 16 lutego zobaczymy Annę Szutowicz - ekspertkę i badaczkę Y&Lovers, a także znanych twórców TikToka - Lenę Gryszko i Dariusza Wieteskę, którzy porozmawiają o nowym pokoleniu odbiorców TikToka oraz o współpracy z influencerami, natomiast 23 lutego - o długofalowej współpracy i trendach, które warto wykorzystać w kreacji opowie Maksymilian Szyłkiewicz z L’Oreal.
Wydarzenie ma charakter otwarty, a więc udział w nim może wziąć każda osoba, która zarejestruje się uprzednio za pośrednictwem strony dontmakeads.pl.
Spotkania skierowane są do marketerów, firm, przedsiębiorców oraz wszystkich tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób TikTok wspiera rozwój biznesu i rewolucjonizuje branżę reklamową w ramach TikTok for Business.
Kampania promowana będzie na kanałach społecznościowych TikToka oraz w mediach branżowych, zaś za jej realizację odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów OMD Digital Resolution.
Dołącz do dyskusji: TikTok dzieli się wiedzą w ramach webinariów TikTok Talks