TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w USA
TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w Stanach Zjednoczonych. Będzie sprzedawać towary wyprodukowane w Chinach.
TikTok będzie przechowywać i wysyłać ubrania, elektronikę i gadżety kuchenne. Będą one pochodzić od chińskich producentów i sprzedawców. Platforma będzie też odpowiedzialna za marketing, transakcje, logistykę i usługi posprzedażowe.
Klienci będą mogli zostawiać recenzje zarówno produktów dostarczanych przez TikTok, jak i sprzedawców zewnętrznych.
Dodatkowo „Centrum handlowe TikTok Shop” rozszerzy również program TikTok Shop, dzięki któremu konsumenci będą mogli robić zakupy bezpośrednio z filmów, transmisji na żywo oraz profili twórców i marek.
Właściciel TikToka, firma ByteDance sprawiła, że zakupy na żywo stały się bardzo popularne na rynkach azjatyckich za pośrednictwem chińskiego odpowiednika TikTok, Douyin. W rzeczywistości TikTok wprowadził już kartę zakupów i funkcje zakupów na żywo w krajach poza Stanami Zjednoczonymi, ale poprzedni test funkcji zakupów na żywo platformy z wybranymi sprzedawcami detalicznymi przyniósł słabe wyniki na rynkach zachodnich.
Teraz firma spróbuje zdywersyfikować swoje przychody z reklam, rzucając wyzwanie Amazonowi i popularnym chińskim platformom zakupowym, takim jak Shein i Temu, które odniosły sukces na rynku amerykańskim.
Aby przełamać sceptycyzm konsumentów, platforma krótkich form wideo nadal wprowadza funkcje e-commerce, w tym „Trendy Beat”, która prezentuje produkty stworzone przez TikTok, a także kanał Shop z możliwością transmisji na żywo, którą firma zaczęła testować w lipcu.
Dołącz do dyskusji: TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w USA