Maciej Stuhr pokazuje „dekady świeżości” w kampanii Tic Taca (wideo)
Ruszyła promocji z okazji 50-lecia marki drażetek i gum do żucia Tic Tac (produkowanych przez Ferrero Polska). Akcji, pod hasłem „Dekady świeżości”, towarzyszy kampania reklamowa z udziałem aktora Macieja Stuhra.
W ramach loterii należy kupić dowolne opakowanie drażetek Tic Tac lub gum do żucia Tic Tac Gum, a następnie zarejestrować paragon na stronie Tictac.pl. Co tydzień będą losowane vouchery gadżety charakterystyczne dla każdej z ostatnich pięciu dekad. Są to m.in. okulary, aparaty Poladoi, zegarki Casio, konsole do gier i czytniki e-booków.
Loteria potrwa do połowy czerwca przyszłego roku. Za jej realizację odpowiada agencja Hand Made.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Dekady świeżości”. Występuje w niej Maciej Stuhr, w spotach prezentuje zjawiska charakterystyczne dla poszczególnych dekad, w pierwszym - muzykę disco.
Za planowanie i zakup mediów dla Ferrero Polska odpowiada dom mediowy Vizeum.
Działania reklamowe Tic Taca obejmuję przede wszystkim telewizję oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Maciej Stuhr pokazuje „dekady świeżości” w kampanii Tic Taca (wideo)