Operator kablowy zaoferuje usługi na tanich telewizorach streamingowych
Największa w Stanach Zjednoczonych sieć kablowa Comcast w listopadzie wprowadzi do oferty telewizory do streamingu. Za produkcję telewizorów 4K UHD XClass Smart TV odpowiada chińska firma Hisense.
W zestawach znajdzie się kilkaset aplikacji, w tym 12-miesięczna subskrypcja popularnego za oceanem serwisu streamingowego Peacock Premium. XClass działa na tej samej platformie technologicznej, z której korzysta Sky Glass, choć pozostają one oddzielnymi i odrębnymi inteligentnymi telewizorami. Sprzedaż telewizorów Sky Glass ruszy niebawem w Wielkiej Brytanii, a w dalszej kolejności także m.in. w Niemczech, Włoszech czy Australii. Na wprowadzenie podobnej oferty nie zdecydował się jak do tej pory żaden polski gracz
Telewizory będzie można nabyć w amerykańskim odpowiedniku „Biedronki”
Pierwsze telewizory XClass od Hisense będą dostępne w tym tygodniu w wybranych sklepach „Walmart”, a w nadchodzących tygodniach także za pośrednictwem Walmart.com. Sieć „Walmart” to odpowiednik polskiej „Biedronki”, jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w USA. Marka Hisense zaczyna się specjalizować w rozwiązaniach na potrzeby telewizji streamingowej. Niedawno informowaliśmy, że na rynku francuskim zaoferowała telewizory z przyciskiem Canal+ na pilotach.
Technologia, którą wdraża Comcast integruje opcje przesyłania strumieniowego, wideo na żądanie, transmisji i telewizji kablowej w jednym miejscu w ramach ujednoliconego wyszukiwania głosowego, odkrywania, aplikacji i funkcji interaktywnych. Oferuje klientom intuicyjną nawigację po tysiącach aplikacji, filmów, programów i transmisji sportowych za pomocą prostego polecenia głosowego lub zdalnego kliknięcia.
Zobacz także: Platformy OTT zastąpią sieci kablowe? „Wiele razy grzebano nas w głębokim grobie”
Niskie ceny telewizorów
Telewizory Hisense XClass są dostępne w modelach 43 "i 50" 4K Ultra HD, wycenionych w momencie premiery odpowiednio na 298 i 348 dolarów. To równowartość 1200 zł i 1400 zł. To dość niska cena. W polskich sklepach najtańsze telewizory z 4K i Android TV można nabyć za około 1500 zł. - Cieszymy się, że możemy wprowadzić naszą wielokrotnie nagradzaną rozrywkę do inteligentnych telewizorów w całym kraju i po raz pierwszy zaoferować konsumentom w naszych obszarach usług i poza nimi prosty sposób poruszania się po ich treściach na żywo i na żądanie, zarówno przesyłanych strumieniowo, jak i kablowo - powiedział Sam Schwartz, dyrektor ds. Rozwoju biznesu w Comcast.
Dołącz do dyskusji: Operator kablowy zaoferuje usługi na tanich telewizorach streamingowych