SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Teatr Telewizji zyskał 200 tys. widzów. „Brancz” z największą oglądalnością

Spektakle Teatru Telewizji w jesiennym sezonie ogląda średnio 897 tys. osób. To o 221 tys. widzów więcej niż rok temu, ale TVP1 w tym paśmie ma mniej oglądających od konkurencji. Do tej pory największą widownię zgromadził „Brancz”.

Spektakle Teatru TV, emitowane w poniedziałki ok. godz. 20.25, w okresie od 8 września do 6 października 2014 roku oglądało średnio 897 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszyła się premierowa sztuka „Brancz”, która została pokazana 8 września br. Jej średnia widownia wyniosła 1,31 mln osób. Na drugim miejscu znalazł się spektakl „Boulevard Voltaire” z  oglądalnością na poziomie 737 tys. widzów.

Oglądalność Teatru TV

Tytuł

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

BRANCZ

08-09-2014

20:24

22:04

1 305 473

8,74%

BOULEVARD VOLTAIRE

22-09-2014

20:26

21:38

737 344

4,54%

SCENY NIEMALZE MALZENSKIE STEFANII GRUDZINSKIEJ

06-10-2014

20:34

21:52

518 056

3,31%

Średnio:

897 227

5,77%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spektakle zyskały 221 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 9 września do 7 października ub.r.) śledziło je średnio 676 tys. widzów, a ich udział wynosił odpowiednio 4,39 proc. i 3,56 proc.

Jedynka w czasie emisji Teatru TV przegrywa walkę o widza ze wszystkimi głównymi stacjami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVP2, które pokazuje wówczas „Barwy szczęścia”, „M jak miłość”, kulisy „M jak miłość” i „Tomasz Lis na żywo”, co przekłada się na 31,91 proc. udziału. Dalej plasują się takie kanały jak: Polsat (filmy fabularne; 13,82 proc. udziału) i TVN („Na Wspólnej”, „Ugotowani” i „Top Model”; 10,26 proc. udziału). Taka sama kolejność stacji jest również wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji Teatru TV

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

4 959 158

31,91%

25,63%

Polsat

2 148 551

13,82%

19,52%

TVN

1 595 153

10,26%

12,41%

TVP1 - Teatr TV

897 227

5,77%

4,34%


Warto dodać, iż 29 września br. o godz. 23.00 TVP2, w ramach Studia Teatralnego Dwójki, pokazała spektakl „Apollonia”, który oglądało średnio 114 tys. widzów. TVP w komunikacie podała, że widownia sztuki w telewizji była 10 razy większa niż łączna widownia „Apolonii” na scenach teatrów przez ostatnie pięć lat.

Dołącz do dyskusji: Teatr Telewizji zyskał 200 tys. widzów. „Brancz” z największą oglądalnością

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Perkiz
Oglądałem ten spektakl... Wyjątkowo słaby Teatr Telewizji, gdzie mu do spektakli z czasó PRL-u.
odpowiedź
User
Justyna
Szkoda, ze teatru tv nie ma w kazdy poniedzialek. A Brancz był fantastycznie gożko-zabawny.
odpowiedź
User
Justyna
Gorzko :)
odpowiedź