Tauron szykuje przetarg reklamowy, agencje mogą składać RFI
Spółka Tauron Sprzedaż zaprasza agencje do składania RFI (request for information) w związku z planowanym przetargiem na kompleksową obsługę reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na zawarcie umowy ramowej na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych.
Na etapie RFI Tauron chce pozyskać informacje o zainteresowaniu potencjalnych agencji nawiązaniem współpracy w zakresie kompleksowej obsługi kreatywnej w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych oraz innych działań marketingowych oraz możliwości realizacji przez nich projektów w formie umowy ramowej.
W planowanym przetargu zostanie wybrana agencja odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowej, uwzględniającej cel sprzedażowy lub informacyjny. Strategia powinna przedstawiać plan komunikacji dla poszczególnych grup docelowych w oparciu o przeprowadzone analizy możliwości w zakresie narzędzi, zasobów, środków, terminów realizacji itp. oraz listę materiałów marketingowych potrzebnych do jej realizacji.
Agencja zajmie się też opracowaniem kreacji głównej kampanii reklamowej, opracowaniem hasła/nazwy kampanii reklamowej tj. sloganu reklamowego oraz CTA, dających się odpowiednio przełożyć i zastosować w komunikacji z poszczególnymi grupami docelowymi w różnych kanałach komunikacji jakie przewidziane będą w ramach danej kampanii reklamowej. Do jej zadań należeć będzie również opracowywanie scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych, projektów akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów.
Zainteresowane agencje mogą składać swoje materiały do 23 marca br.
Obecnie obsługą reklamową Tauronu zajmują się agencje S4, DSK, Czart i Twożywo.
Dołącz do dyskusji: Tauron szykuje przetarg reklamowy, agencje mogą składać RFI