Tarczyński jako sponsor został przekąską piłkarskiej reprezentacji Polski
Marka wędlin i kabanosów Tarczyński została oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Współprace zaplanowano przynajmniej do połowy 2024 roku.
Na mocy umowy kabanosy Tarczyński zyskują status oficjalnej przekąski reprezentacji Polski. Logo marki będzie obecne na bandach LED, w czasie konferencji prasowych reprezentacji Polski oraz eksponowane na zewnętrznych częściach PGE Narodowego.
Współpraca na dobre ruszy z początkiem przyszłego roku, przy czym zainaugurowano ją podczas czwartkowego meczu Polska - Holandia.
- Jako Polski Związek Piłki Nożnej bardzo cieszymy się z przyjęcia firmy Tarczyński do naszej piłkarskiej rodziny. Wszyscy doskonale wiemy, ile państwo Tarczyńscy zrobili w ostatnich latach dla rozwoju sportu w Polsce. Są sponsorem Panthers Wrocław - najlepszej drużyny w Polsce w futbolu amerykańskim, a także sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu - Tarczyński Arena. Dlatego tym bardziej doceniamy kolejny krok, który oznacza wymierne wsparcie najpopularniejszej drużyny sportowej w naszym kraju - przypomina w komunikacie prezes PZPN Cezary Kulesza.
Umowa została podpisana do końca lipca 2024 roku, z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata. Nie podano wartości kontraktu.
- Jako oficjalny sponsor zamierzamy aktywnie współtworzyć́ najważniejsze dla Polaków sportowe wydarzenia, a nasze produkty będą̨ towarzyszyć́ kibicom w przeżywaniu wyjątkowych piłkarskich emocji - zapowiada Jacek Tarczyński, założyciel i prezes spółki Tarczyński. - Sport ma dla naszej rodzinnej firmy bardzo duże znaczenie, dlatego od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin. Po Panthers Wrocław czy sponsoringu tytularnym wrocławskiego stadionu - Tarczyński Arena, przyszedł czas na kolejne sportowe wyzwania - podkreśla.
Od sierpnia br. za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej odpowiada agencja Publicon Sport.
Głównym sponsorem reprezentacji Polski od 2015 roku jest Grupa Lotos. Po tym jak w połowie br. została przejęta przez PKN Orlen, a marka Orlen niebawem zniknie z rynku, przy meczach reprezentacji zaczęła właśnie być promowana marka Orlen.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński jako sponsor został przekąską piłkarskiej reprezentacji Polski