SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michel Moran reklamuje „sekretne sosy TaoTao”

Wystartowała kampania reklamowa sosów orientalnych TaoTao (produkowanych przez Tan-Viet International) z udziałem kucharza Michela Morana, znanego głównie z programów kulinarnych TVN.

W spocie Michel Moran pokazuje kilka potraw, do których dodaje sosy TaoTao, jednocześnie opisuje to w zabawnych rymowankach. Reklama informuje też, że TaoTao jest liderem wśród sosów orientalnych (według danych z panelu NielsenIQ z 2020 roku).

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

 

Michel Moran kilka lat temu zrealizował już we współpracy z Tan-Viet International 8-odcinkowy program „Mapa smaków”, w których podróżował po Wietnamie, a potem w studiu razem z blogerami kulinarnymi sprawdzał, jak tamtejsze dania można przyrządzać w Polsce. W cyklu produkty TaoTao i Vifon były obecne poprzez lokowanie produktu.

Michel Moran w reklamach występuje regularnie od kilku lat, popularność zdobył jako juror w talent-showach „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. W ub.r. był jedną z gwiazd kampanii sklepów Neonet, wcześniej reklamował m.in. catering dietetyczny LightBox, sprzęt kuchenny Zwieger, sklepy Makro oraz wystąpił w kilku kampaniach przekąsek Lisner.

Dołącz do dyskusji: Michel Moran reklamuje „sekretne sosy TaoTao”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kangurzyca
Często używam tych sosów we własnej kuchni i są bardzo dobre. Poza tym reklama z Michael Moran byłaby spełnieniem marzeń na promocję mojej restauracji :) Myślę, że w lutym na targach w Nadarzynie znajdę coś równie spektakularnego dla firmy i chociaż zrobię rozeznanie w firmach, które specjalizują się w reklamie.
0 0
odpowiedź