„Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)
Zaczęła się druga odsłona kampanii z udziałem rapera i producenta muzycznego L.U.C promującej publiczną komunikację rowerową we Wrocławiu obsługiwaną przez firmę Nextbike Polska. Przy tworzeniu spotu pracowali też studio Juice i Jan Kallwejt.
W spocie L.U.C rapując, przedstawia Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystów miejskich. - Postanowiłem podkreślić fakt, że we Wrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innych miastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzi później. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycją to można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabiny prysznicowej - opisuje muzyk.
Klip kończy się informacją o systemie Wrocławskiego Roweru Miejskiego, który obsługuje firma Nextbike Polska. - Rosnące doświadczenie powala nam popatrzeć na rower i jego funkcjonowanie w metropoliach z szerszej perspektywy, jako na nieodłączną część życia mieszkańców. Podobnie jest ze sztuką. Stąd właśnie wziął się pomysł na zaskakujące, niekonwencjonalne połączenie w postaci wyjątkowej kampanii - tłumaczy Tomasz Wojtkiewicz, prezes Nextbike Polska.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W październiku spot będzie emitowany przed filmami w kinie Nowe Horyzonty oraz rotacyjnie w czasie trwania American Film Festivalu, którego partnerem została firma Nextbike Polska.
Animacją klipu zajęło się wrocławskie studio Juice, a grafiki przygotował Jan Kallwejt.
Dołącz do dyskusji: „Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)