Tadeusz Czarniecki odszedł z Wawelu
Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu odszedł z firmy Wawel produkującej słodycze. Firma nie podaje nazwiska jego następcy.
Czarniecki dołączył do Wawelu w 2016 roku. Jako dyrektor marketingu odpowiadał za całe portfolio marki.
W 2017 roku marka przeszła gruntowną przemianę, wdrażając nową strategię komunikacji, a tym samym rebranding wszystkich submarek, w oparciu o misję firmy „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
- Z końcem maja postanowiłem zakończyć współpracę z firmą Wawel. To były bardzo ciekawe i intensywne cztery lata, które zaowocowały wypracowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii, projektu Dobre Składniki oraz zmianą identyfikacji wizualnej i wszystkich opakowań. Nie udałoby się to bez wspaniałego Zespołu w dziale marketingu - komentuje Tadeusz Czarniecki.
Nie ujawnia swoich dalszych planów zawodowych.
Z kolei biuro prasowe Wawelu odmówiło podania informacji na temat nowego dyrektora marketingu, argumentując że firma nie komentuje zmian personalnych w swoich strukturach.
Dołącz do dyskusji: Tadeusz Czarniecki odszedł z Wawelu