SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile promuje dostęp do 5G w ofercie na kartę

T-Mobile rusza z pierwszą telewizyjną kampanią promującą sieć piątej generacji w ofercie na kartę.

Z końcem marca tego roku do grona klientów abonamentowych, którzy mogą korzystać z 5G, dołączyli użytkownicy na kartę. Dzięki nowemu pakietowi „Bez limitu XL” w taryfie GO!, za 39 zł klienci T-Mobile otrzymują dostęp nie tylko do sieci piątej generacji, ale również nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów, paczki 40 GB (20 GB w ofercie i kolejne 20 GB przy zasileniu kwotą od 39 do 49 zł) oraz wideo bez utraty gigabajtów w usłudze Supernet Video HD.

W nowej kampanii reklamowej zaprezentowano zalety korzystania z nowej oferty „Bez limitu XL” na taryfie GO!

Spot towarzyszący kampanii odbiorcy będą mogli zobaczyć w trzech wersjach: 30-sekundowej i jej 15-sekundowym skrócie, jak również w specjalnej wersji przygotowanej na kanał YouTube. Z kampanią będzie można zapoznać się w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz w serwisie Spotify.

Działania reklamowe przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.

Jak skorzystać z promocji „Bez limitu XL” i 40 GB w T-Mobile

Po doładowaniu konta ofertę „Bez limitu XL” za 39 zł można łatwo włączyć na kilka sposobów. Pierwszy z nich to uruchomienie pakietu w aplikacji „Mój T Mobile”, w zakładce „Usługi dodatkowe”. Drugim rozwiązaniem jest użycie kodu ekspresowego *500*1*0#. Można również wysłać SMS o treści AKTXL na numer 8080.

Oferta zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin, a klient otrzyma powiadomienie SMS o uruchomieniu usługi. Ofertę można aktywować również na dowolnym starterze GO! w T Mobile na kartę.

W ub.r. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 1,1 proc. do 6,456 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL. z 1,645 do 1,678 mld zł. Liczba klientów telekomu zwiększyła się o 244 tys. do 11,2 mln. Liczba abonentów T-Mobile Polska wzrosła w ub.r. z 7,504 do 7,624 mln, a liczba klientów prepaidowych - z 3,45 do 3,574 mln.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile promuje dostęp do 5G w ofercie na kartę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl