Szymon Majewski jako świąteczny doradca prezentowy w reklamie Plusa
Plus (Polkomtel) ruszył z przedświąteczną kampanią reklamową z udziałem Szymona Majewskiego. Działania przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP I Rio de Post.
Świąteczna kampania reklamowa Plusa wspiera ofertę zakupu sprzętów na raty 0% bez kosztów abonamentu u operatora.
W spotach Szymon Majewski wciela się w doradcę prezentowego, który podpowiada, jaki smartfon mają kupić rodzice dla syna czy młody chłopak dla ukochanej.
Spoty emitowane są w telewizji i internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa, spot wyreżyserował Łukasz Jaworski, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Grupa Cyfrowy Polsat, do której należy Polkomtel, operator sieci Plus, na koniec czerwca br. miała sprzedanych w modelu abonamentowym 7,6 mln jednostkowych usług telefonii mobilnej i 1,79 mln internetu.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Smartfony bez kosztów abonamentu
2. Nazwa reklam: „Rodzice – LG K50s" i „Zakochany – Huawei Nova 5T"
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa
5. Reżyser: Łukasz Jaworski
6. Scenariusz: Chrystian Kaczorek, Rafał Szultk, Józek Dutkiewicz
7. Producent: Ryszard Kłosowski
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Postprodukcja: Rio de Post
10. Dom mediowy: Vizeum
11. Media: TV, Online
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako świąteczny doradca prezentowy w reklamie Plusa