Szlachetna Paczka zachęca do wolontariatu pracowniczego
Agencja Hand Made wsparła Stowarzyszenie Wiosna w kampanii Szlachetnej Paczki “Co dobrego u Ciebie w firmie?”, która zachęca firmy do udziału w projekcie wolontariatu pracowniczego. Agencja stworzyła scenariusz spotu oraz objęła nadzorem kreatywnym działania produkcyjne.
- Co dobrego u Ciebie w firmie? U nas dużo dobrego. Np. tak świetna agencja, jak Hand Made. To ważna dla nas kampania, pierwsza tak duża kierowana do szeroko rozumianego biznesu. Jako organizacja pozarządowa, szczególny nacisk kładziemy na efektywność. Dlatego tak dobrze współpracuje nam się z Hand Made, bo to agencja, która doskonale rozumie, że nawet najciekawsza kreacja jest środkiem do celu - mówi Konrad Kruczkowski, dyrektor działu marketingu Stowarzyszenia Wiosna
Wolontariat Pracowniczy w Szlachetnej Paczce umożliwia zaangażowanie pracowników (także z różnych lokalizacji firmy) w pomaganie potrzebującym. Pracownicy, przy wsparciu pracodawcy, pomagają konkretnym rodzinom poprzez przygotowanie dla nich paczek. Przykładem firmy, która wdrożyła wolontariat pracowniczy w obszar swoich działań CSR-owych jest Bank BNP Paribas. To partner strategiczny stowarzyszenia, którego rola w projekcie jest szczególnie istotna - w ubiegłym roku instytucja przygotowała pomoc dla 200 rodzin.
Agencja od kilku lat (na zasadach pro publico bono) pomaga w tematach związanych z koncepcjami kreatywnymi do spotów produkowanych przez Szlachetną Paczkę - w tym rokrocznie dla kampanii świątecznych, jak i przy spotach związanych z innymi obszarami działalności stowarzyszenia.
Hand Made odpowiada również za wprowadzenie nowego claimu “Zmieniamy świat na dobre” oraz bieżące wsparcie strategiczno-kreatywne.
Dołącz do dyskusji: Szlachetna Paczka zachęca do wolontariatu pracowniczego