Szef wszystkich szefów reklamuje Aleo w ING Banku Śląskim (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm oferowanej przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały i realizują firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, ADHD Warsaw, f25 i Lowe Media.
Kampania reklamowa uruchomionej przez ING Bank Śląski w połowie października br. platformy handlowej dla firm Aleo podkreśla jej najważniejsze zalety.
Reklamy przekonują, że Aleo pozwala znacząco, nawet o ok. 20 proc., obniżyć koszty zakupów firmowych dzięki mechanizmom zapytań ofertowych i aukcji zakupowych oraz możliwości porównywania ofert.
Akcja jest skierowana do właścicieli i pracowników firm, zachęcając ich do rejestracji w serwisie.
Bohaterem reklam jest zdecydowany menedżer określany jako szef wszystkich szefów, który sugestywnie zachęca do skorzystania z Aleo.
Akcja reklamowa - rozpoczęta 21 listopada, a zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję, internet (portale i media społecznościowe) oraz prasę.
Kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, a realizacją reklam zajął się dom produkcyjny f25. Za doradztwo marketingowe odpowiada agencja ADHD Warsaw, a za zakup mediów - dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Szef wszystkich szefów reklamuje Aleo w ING Banku Śląskim (wideo)