SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera, zyskała tylko 'Olivia'

W październiku 2008 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) a liderem w segmencie były"Dobre Rady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) wpaździerniku ur. wyniosła 467 191 egz. i była o 1 proc. wyższa niżw analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy" (Agora),które sprzedało się w ilości 418 231 egz. (spadek o 6,6 proc.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 405 581 egz. (spadek o 16proc.).

październik

20082007
ZKDPSprzedaż ogółem
Dobre Rady467 191464 848
Poradnik Domowy418 231448 402
Świat Kobiety405 581483 894
Claudia359 378378 072
Olivia277 199268 800

Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Poradnik Domowy" (16 proc.).

2008

październikwrzesień
ZKDPSprzedaż ogółem
Dobre Rady467 191542 161
Poradnik Domowy418 231500 277
Świat Kobiety405 581458 029
Claudia359 378396 706
Olivia277 199324 379

Dołącz do dyskusji: 'Świat Kobiety' stracił pozycję lidera, zyskała tylko 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl