Supermarket z pismem lifestylowym dla swoich klientek
Firma Concept Publishing Polska wydała na zlecenie siecisupermarketów PoloMarket magazyn lifestylowy dla kobiet "Eva". Jeston rozdawany bezpłatnie w sklepach tej marki od maja.
- Celem projektu jest budowanie pozytywnych relacji zklientkami, które po zakupie w sieci PoloMarket, otrzymują wysokiejjakości, blisko 100-stronicowy magazyn dla pań - informuje EwaAleszczyk-Kalinowska, szefowa marketingu w sieci PoloMarket -Pomysł na magazyn wyrósł z potrzeby dostarczenia licznieodwiedzającym sklepy klientom oryginalnej, ale i praktycznejwartości dodanej - dodaje.
Pismo jest adresowane do nowoczesnych i ciekawych świata kobiet,które nieustannie poszukują pożytecznych i praktycznych inspiracjizwiązanych z życiem codziennym. W magazynie znaleźć możnainformacje o stylu życia, modzie, urodzie, wypoczynku i gwiazdach.Gwiazdą pierwszego numeru została Anna Przybylska
Zdaniem Łukasza Skalskiego, członka zarządu Concept PublishingPolska, "Eva" może konkurować z najbardziej popularnymiczasopismami kobiecymi dostępnymi na polskim rynku.
Magazyn w nakładzie 80 tys. egz. dystrybuowany jest wyłącznie zapośrednictwem sieci marketów firmy PoloMarket zlokalizowanych naterenie całego kraju - otrzymują go osoby po zakupieprzekraczającym 30 złotych. Cykl wydawniczy to kwartał - kolejnynumer planowany jest na sierpień br.
Dołącz do dyskusji: Supermarket z pismem lifestylowym dla swoich klientek