„Studio Polska” gromadzi 365 tys. widzów. TVP Info wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej
365 tys. widzów śledzi nowy program „Studio Polska”. TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVP wypada lepiej od swoich konkurentów.
Nowy program na żywo „Studio Polska” emitowany jest na antenie TVP Info w soboty o godz. 21.55, począwszy od 30 kwietnia br. Średnia widownia audycji do 14 maja br. wyniosła 365 tys. osób. Przełożyło się to na 3,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło drugie wydanie programu, które śledziło średnio 456 tys. osób.
Widownia „Studio Polska” odcinek po odcinku
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
30-04-2016 | 21:55:03 | 23:21:58 | 341 536 | 3,15% |
07-05-2016 | 21:55:11 | 23:31:06 | 455 522 | 4,02% |
14-05-2016 | 21:55:22 | 23:23:54 | 290 781 | 2,19% |
Średnio: | 365 266 | 3,09% |
TVP Info w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVN24, którego udział wynosi wówczas 3,57 proc. Zdecydowanie gorzej od newsowej stacji TVP radzi sobie Polsat News (0,41 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP Info wypada lepiej od swoich głównych konkurentów. TVN24 ma wówczas zaledwie 0,97 proc. udziału, a Polsat News - 0,34 proc.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji audycji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN24 | 421 568 | 3,57% | 48 574 | 0,97% |
TVP INFO - Studio Polska | 365 266 | 3,09% | 54 252 | 1,09% |
Polsat News | 48 956 | 0,41% | 17 157 | 0,34% |
W każdym odcinku programu na żywo „Studio Polska” do studia w gmachu Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza w Warszawie przychodzą przedstawiciele różnych grup społecznych, którzy dyskutują na bieżące tematy społeczne i polityczne w formie hyde parku, czyli bez scenariusza.
Audycję prowadzą Maciej Pawlicki i Katarzyna Matuszewska.
Dodajmy, że w kwietniu br. udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 2,98 proc.
Dołącz do dyskusji: „Studio Polska” gromadzi 365 tys. widzów. TVP Info wygrywa z TVN24 w grupie komercyjnej
Dla takich właśnie interesujących dyskusji warto oglądać program „Studio Polska”
Tu jest Twój problem i wszystkich prawackich myślących inaczej - nie potrzeba autorytetów do myślenia. Myśli się samodzielnie i samodzilenie można wyciągać wyniki z badań. To nie jest trudne - troche szkoły i się uda cieciu.