Ströer wprowadziła infoscreeny do metra warszawskiego
Ströer Out-of-Home Media uruchomiła sieć 23 infoscreenów nagłównych stacjach metra w Warszawie. Na panoramicznych ekranach sąwyświetlane pozytywne informacje uprzyjemniające oczekiwanie naprzyjazd metra, które przeplatają reklamy.
Na infoscreenach wielkości 3 m x 1,7 m o wysokiej rozdzielczościobrazu 1280 x 720 pikseli prezentowane są głównie spoty iwiadomości. 30 proc. programu stanowią natomiast reklamy.Pasażerowie czekający na przyjazd metra będą mogli oglądać programpozytywnie nastawiający do życia, lokalny i aktualny, m.in.wiadomości, prognozę pogody, informacje o wydarzeniach w Warszawiei recenzje wydarzeń kulturalnych.
Ströer Out-of-Home Media umieścił łącznie 23 infoscreeny nagłównych stacjach metra, najwięcej - 7 - na stacji Centrum. Przywprowadzaniu tych ekranów do Polski Ströer korzysta z doświadczeń zrynku niemieckiego, na którym w 12 miastach (m.in. Monachium,Berlinie i Hamburgu) firma od kilku lat oferuje ponad 200infoscreenów na stacjach metra i kolei oraz lotniskach.
- Infoscreeny to całkowicie nowe medium, którego zadaniem jestupowszechnianie pozytywnych informacji, wartości i zachowań - mówiJanusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce. - Pasażerom metrazaprezentujemy tylko przyjemne treści. Chcemy także pokazywaćwszelkie pozytywne inicjatywy mieszkańców - dodaje.
Infoscreeny to nośniki z segmentu premium łączące funkcjętradycyjnego outdooru, telewizji i internetu. Są idealne doprowadzenia kampanii wizerunkowych (telewizyjna jakość przekazu),lokalnych, produktowych, uzupełniających (lokalne wzmocnieniekampanii ogólnopolskich) czy testowych (wizerunkowych iproduktowych). Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat -nieruchoma reklama graficzna; animacja - reklama graficzna zanimacją 2D oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund.
Nowe nośniki docierają do atrakcyjnej dla reklamodawców grupydocelowej. Z badań pasażerów metra w Warszawie wynika, że tymśrodkiem transportu porusza się dziennie niemal 400 tys. osóbdziennie, czyli prawie 120 mln osób rocznie - najczęściej (70procent) będących w wieku 16-39 lat.
Działanie infoscreenów polega na wyświetlaniu przez projektory odużej mocy obrazów i filmów na wielkoformatowych ekranachumieszczonych za torami. Informacje są pobierane z serwera nastacji połączonego światłowodowo z centralą, z której w każdejchwili można aktualizować program, sprawdzić stan ekranów czykomputerów i projektorów. Ze względu na bezpieczeństwo pasażerówzrezygnowano z dźwięku, a program będzie przerywany w momenciewjazdu pociągu na stację.
Dołącz do dyskusji: Ströer wprowadziła infoscreeny do metra warszawskiego